• Grootste assortiment officiële Grabo producten
  • Voor 15:00 besteld = dezelfde dag verzonden
  • Gratis verzending
  • Aangesloten bij Webwinkelkeur

Klachtenbeleid

Bij Grabo Online streven wij naar de beste kwaliteit en service. Uw mening is voor ons van groot belang, want hiermee kunnen we onze producten en dienstverlening continu verbeteren.

Eerlijke en betrouwbare reviews

Wij vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven van onze producten en service. Daarom worden onze beoordelingen op een onafhankelijke en onpartijdige manier beheerd door WebwinkelKeur.

WebwinkelKeur heeft diverse maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn, kunt u hier nalezen:
Meer informatie over reviewcontrole

Daarnaast worden onze klanten niet beloond voor het schrijven van reviews. Wij geven geen kortingen, cadeautjes of andere voordelen in ruil voor een beoordeling.

Uw eerlijke mening helpt ons en andere klanten bij het maken van de juiste keuze. Bedankt voor uw feedback en vertrouwen in Grabo Online!

Heeft u een klacht? Wij helpen u graag!

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@grabo-online.nl Ons team staat klaar om uw probleem zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Komt u er niet uit?

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. U kunt hiervoor terecht op de volgende pagina:
WebwinkelKeur Geschillenbemiddeling